Jak dosáhnout vysněné postavy?

Chcete zhubnout? Pak jste tu na správném místě! Poradíme vám ty nejlepší způsoby jak dosáhnout trvalého výsledku bez jojo efekt! Nicméně v první řadě byste si měla ověřit, zda nějaké hubnutí a redukční diety potřebujete. K tomu slouží takzvaný BMI výpočet, nebo také BMI tabulka. V této tabulce si dle svého pohlaví, věku, výšky a hmotnosti snadno naleznete svůj koeficient, který vám snadno a rychle ukáže, zda je vaše hmotnost v normě, či nikoliv. Zkrátka, je to opravdu jednoduchý a rychlý způsob, kterého může využít úplně každý bez rozdílu. Nicméně dost bylo řečí, přistupme již k těm samotným typům a nápadům.

zdravé jídlo

První velmi důležitou složkou hubnutí, je strava. Ať chcete nebo nechcete, bez upraveného jídelníčku dobrých výsledků nedosáhnete. Nicméně když říkáme, že strava je klíčem k úspěchu, určitě tím není myšleno hladovění a drastické diety. Na ty to způsoby rovnou zapomeňte. Tělo potřebuje kvalitní a pravidelný přísun energie a kalorií. Pokud by tomu tak nebylo, mohlo by se vyčerpat a zkolabovat.

Myslete na to, že byste měli z jídelníčku vyřadit všechny tučné potraviny, jako jsou například klobásy, sýry nebo rychlé občerstvení. Vyhnout byste se měli samozřejmě i alkoholu a to včetně piva a vína. Dobré není ani bílé pečivo. Přesedlat byste měli na to celozrnné.

cvičící žena

Druhou půlkou je pak pohyb. Ani bez něj kila dolů prostě nepůjdou. Začněte rychlými a delšími procházkami po okolí, u kterých ze zlehka zapotíte. Následně můžete přidávat další aktivity, jako je například jízda na kole, běh, nebo návštěva posilovny. Určitě vám pomohou i kolektivní sporty. Tělo, které cvičí a má více svalové hmoty také rychleji pálí kalorie. Budete tak mít mnohem rychlejší metabolismus, i pokud budete jen sedět na gauči a dívat se na televizi. No nezní to naprosto fantasticky? Budete hubnout i při nic nedělání!

Categories: Výrobky